fbpx
  • banner-espa

Nothing Better Than The Authentic

Chrisanthidis

Η εταιρεία Χρυσανθίδης αποτελεί κυρίαρχο παίκτη στον κλάδο της παρασκευής τοπικών delights όπως κουραμπιέδες, μελομακάρονα και κουλουράκια και το δίκτυο εξαγωγών της επεκτείνεται σε όλο τον κόσμο. Παράλληλα, δραστηριοποιείται και στην τοπική αγορά (σε Καβάλα και Δράμα) με τα καταστήματα λιανικής «Μικρός Μύλος» αλλά και το «Bakehouse by Chrisanthidis».

Chrisanthidis

Διαμόρφωση Digital Στρατηγικής
Διαχείριση Εταιρικών Social Media
Δημιουργία Digital Διαφημίσεων
Δημιουργία Πρωτότυπου Περιεχομένου
Διαχείριση Website
Ενίσχυση Online Παρουσίας

Η εμπιστοσύνη που εισπράξαμε από ένα τόσο μεγάλο brand από την αρχή της συνεργασίας μας, αποτέλεσε την καλύτερη επιβεβαίωση ότι αυτό που προσφέρουμε αποδίδει και την ισχυρότερη ώθηση για να το εξελίξουμε ακόμη περισσότερο.

toucan-portfolio-kavala-featured-horizontal-chrisanthidis

Challenges & Actions

Social Media: Ανάδειξη των τοπικών προϊόντων

Η διαμόρφωση της στρατηγικής και η επιλογή των τρόπων ανάδειξης των προϊόντων (ή των υπηρεσιών) μιας επιχείρησης, καθορίζονται ύστερα από μελέτη διαφόρων παραγόντων όπως π.χ. το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε. Στην περίπτωση μας, στόχος μας ήταν (και είναι) να αναδείξουμε τα προϊόντα «Χρυσανθίδης» στο τοπικό αλλά και στο παγκόσμιο κοινό. Με άλλα λόγια, σε κοινά εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους όσον αφορά το πόσο καλά γνωρίζουν τα προϊόντα μας, πόσο συχνά τα συναντούν και πως τα αντιλαμβάνονται. Ο συγκεκριμένος στόχος καθορίστηκε λόγω της σύνθεσης του κοινού στις σελίδες των Social Media της επιχείρησης. Κατόπιν έρευνας και δοκιμών, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η βέλτιστη ανάδειξη των προϊόντων «Χρυσανθίδης» επέρχεται μέσα από έναν συνδυασμό παρουσίασης στιγμιότυπων από την παραγωγή (ανάδειξη αγνής διαδικασίας) αλλά και των ίδιων των προϊόντων έτοιμων προς κατανάλωση (ανάδειξη τελικού προϊόντος και premium συσκευασίας).

Social Media: Διαχωρισμός χονδρικής – λιανικής

Η επιχείρηση δραστηριοποιείται στην χονδρική (κουραμπιέδες, μελομακάρονα, τσουρέκια, κουλουράκια, πίτες) και στην λιανική (τα παραπάνω και επιπλέον κουλούρια, ψωμιά, καφές, σφολιατοειδή, πάστες, τούρτες κ.ά.). Η ύπαρξη μίας μόνο σελίδας Facebook κρίθηκε ανεπαρκής. Για τον λόγο αυτό έγινε ο εξής διαχωρισμός:

Χονδρική

Chrisanthidis Facebook & Instagram

Η διαμόρφωση στρατηγικής αναφέρθηκε παραπάνω ενώ το περιεχόμενο αποτελείται από παρουσίαση προϊόντων χονδρικής, blog posts, ανακοινώσεις της εταιρείας, κ.ά..

Το παραπάνω περιεχόμενο αναδημοσιεύεται μέσω του Facebook Locations και στους 3 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.) “Χρυσανθίδης” σε Κάρυανη, Μουσθένη και Νέα Καρβάλη.

Λιανική

Μικρός Μύλος by Chrisanthidis Facebook

Προϊόντα που βρίσκονται στα 4 καταστήματα «Μικρός Μύλος» σε Καβάλα και Δράμα. Με την αξιοποίηση της λειτουργίας Locations του Facebook δημιουργήσαμε ξεχωριστή υπό-σελίδα για κάθε κατάστημα και στη καθεμία από αυτές εμφανίζονται οι δημοσιεύσεις που γίνονται στον κύριο λογαριασμό. Ένα επιπλέον όφελος αυτής της προσέγγισης είναι το εύκολο check in των πελατών σε κάθε μαγαζί.

Bakehouse by Chrisanthidis Facebook & Instagram

Με τη δημιουργία του Bakehouse by Chrisanthidis δημιουργήθηκε η ανάγκη μίας εντελώς νέας παρουσίας στα Social Media ώστε το Bakehouse να μη θεωρηθεί απλά ένα ζαχαροπλαστείο αλλά να δοθεί ιδιαίτερη προβολή και στα μοναδικά «healthy lifestyle» προϊόντα που προσφέρει καθημερινά (vegan, σαλάτες, χυμοί, μπάρες, κ.ά.) . Παράλληλα, θέλαμε η εγγύηση ποιότητας που συνοδεύει το όνομα «Χρυσανθίδης» να περάσει και στο Bakehouse.

Το τρίπτυχο Website – Blog – Newsletter

Το website είναι το μόνο μέρος στο Internet που μπορείς να κάνεις «ό,τι θέλεις». Στην περίπτωση μας, το website λειτουργεί ως μία «βιτρίνα» της επιχείρησης παρουσιάζοντας με λίγα λόγια την εταιρεία, τα προϊόντα της αλλά και διατηρώντας ένα δυναμικό blog στο οποίο δημοσιεύονται εταιρικά νέα, ανακοινώσεις και άρθρα σχετικά με την επιχείρηση ή τα προϊόντα. Τα περισσότερα από αυτά, αποστέλλονται μέσω newsletter σε λίστα με email που διατηρεί η εταιρεία.

Δύο ενδεικτικά newsletters:

The “Aegean Project”

Ένα side project για το οποίο είμαστε πολύ περήφανοι, είναι η συμμετοχή της εταιρείας στον διαγωνισμό της Aegean «Όλη η Ελλάδα κοντά» (καλοκαίρι 2017) και η επιλογή του κουραμπιέ, κατόπιν ψηφοφορίας, ανάμεσα στα 3 πιο δημοφιλή κεράσματα στις πτήσεις και τα lounges της Aegean και της Olympic Air.

Για να το πετύχουμε αυτό, χρησιμοποιήσαμε ένα video της εταιρείας που ενημέρωνε τον κόσμο ότι τον Φεβρουάριο του 2017 ο κουραμπιές προσφέρθηκε σε 700.000 ταξιδιώτες.

Παράλληλα, δημιουργήσαμε ακόμη ένα με οδηγίες (tutorial) για το πως μπορεί ο κόσμος να «στηρίξει αυτόν που τον κάνει περήφανο», πως μπορεί δηλαδή να ψηφίσει.

    Back to top