fbpx
  • banner-espa

Ο,τι παιζει στην Καβαλα

Citypedia.gr

To Citypedia.gr είναι ο πρώτος και πιο ολοκληρωμένος οδηγός πόλης της Καβάλας. Λειτουργεί ανελλιπώς από το 2013. Σκοπός του είναι να ενημερώνει καθημερινά το κοινό του για «ό,τι παίζει στην Καβάλα».

Το Citypedia.gr αποτελεί side project του Toucan Advertising Agency.

Το website επισκέπτεται καθημερινά ένας σημαντικός αριθμός Καβαλιωτών αλλά και κατοίκων άλλων νομών που θέλουν να μάθουν πληροφορίες για την Καβάλα πριν την επισκεφτούν ή κατά την παρουσία τους στην πόλη.

Τα υπόλοιπα κανάλια επικοινωνίας με το κοινό είναι το Facebook, το Instagram, το εβδομαδιαίο newsletter και προσφάτως το TikTok!

Citypedia.gr

Διαμόρφωση Digital Στρατηγικής
Διαχείριση Εταιρικών Social Media
Δημιουργία Digital Διαφημίσεων
Δημιουργία Πρωτότυπου Περιεχομένου
Δημιουργία & Διαχείριση Website
Δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας
Ενίσχυση Online Παρουσίας

Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι το Citypedia.gr είναι το «παιδί» του Toucan Advertising Agency. Η αλήθεια όμως είναι ότι το Toucan είναι αυτό που γεννήθηκε μέσα από το Citypedia.gr.

toucan portfolio kavala citypedia featured horizontal

Challenges & Actions

Website: Content is king

Το website www.citypedia.gr είναι η «σελίδα προορισμού» των περισσότερων ενεργειών μας. Είναι το μέρος όπου ο ενδιαφερόμενος μπορεί να «μάθει περισσότερα» για τις εκδηλώσεις, τις καθημερινές επιλογές και τα νέα της πόλης.

Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο να συναντάμε τα κείμενα μας για εκδηλώσεις και καταστήματα σε… άλλα websites παρόμοιου περιεχομένου και όχι μόνο 🤷‍♂️.

Η μίμηση όμως και η αντιγραφή είναι οι πιο… ειλικρινείς μορφές κολακείας, οπότε #συνεχίζουμε.

Ένα φρέσκο project που εξελίσσεται μέσα στο website μας είναι η αρθρογραφία (blogging). Οι δύο κύριοι άξονες του project είναι

  1. η ανάδειξη τοπικών επιχειρήσεων μέσα από ιστορίες και διηγήσεις των επιχειρηματιών
  2. η δημιουργία μοναδικού περιεχομένου σχετικά με το τι μπορεί να κάνει κάποιος στην Καβάλα.

“Live like a Local” Project: Παράλληλα, (αν και μας τα χάλασε λίγο ο κορωνοϊός) ετοιμάζεται η αγγλική εκδοχή του Citypedia.gr η οποία θα έχει ως κύριο στόχο να ενημερώνει τους ξένους επισκέπτες για όλες τις επιλογές τους στον Νομό Καβάλας και ειδικά για μέρη που δύσκολα θα μάθαιναν ότι υπάρχουν (hidden gems) και να εμπλουτίσει την εμπειρία της επίσκεψης τους ώστε να γίνουν «πρεσβευτές» της Καβάλας στις χώρες τους και να την προτείνουν στον κύκλο τους.

Facebook: Απαραίτητη στάση για όλους

Όταν κάποιος επισκέπτεται τη σελίδα Facebook του Citypedia.gr είναι σίγουρο ότι θα πάρει μία γεύση για «ό,τι παίζει» στο www.citypedia.gr και συνεπώς στην Καβάλα. Κάνοντας click στις δημοσιεύσεις μεταφέρεται στο αντίστοιχο σημείο του website όπου μπορεί να μάθει περισσότερες πληροφορίες. Επιπλέον, διεξάγονται συχνά διαγωνισμοί σε συνεργασία με τοπικούς φορείς και επιχειρήσεις προσφέροντας στους χρήστες δώρα, εισιτήρια και άλλα.

Τα 10000+ likes για έναν οδηγό διασκέδασης μίας πόλης 60000 κατοίκων είναι ένα πολύ καλό ποσοστό. Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό των ακολούθων είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία αφορά κόσμο που βρίσκεται και ζει στην Καβάλα.

The Instagram Case: Ποιότητα > ποσότητα

Η στρατηγική μας προσέγγιση για το Instagram του Citypedia.gr είναι ξεκάθαρη.

  • Πληροφόρηση μέσα από τα Instagram Stories
    • Επιλεγμένες εκδηλώσεις και πληροφορίες της ημέρας
    • Stories Highlights: Προτεινόμενες επιλογές διασκέδασης για Nightlife, Restaurants, Coffee, Brunch
  • Ανάδειξη Καβάλας μέσα από κοινοποιήσεις φωτογραφιών χρηστών του Instagram που απαθανατίζουν την Καβάλα (ακόμη ένα κομμάτι που μιμούνται πιστά και εξαιρετικά, κάποιοι άλλοι οδηγοί της Καβάλας 💙)
  • Αλληλεπίδραση (engagement) με το κοινό με δημοσιεύσεις χιουμοριστικών memes που ο κόσμος είναι πιθανό να μοιραστεί (share, repost κλπ.)
Instagram Feed Citypedia

Η ποιότητα είναι πιο σημαντική από την ποσότητα.

Οι, σχεδόν 3000, ακόλουθοι του Citypedia.gr και στο Instagram «φωνάζουν» Καβάλα. Το κοινό μας αποτελείται από Καβαλιώτες, επισκέπτες που έχουν δεθεί με την Καβάλα αλλά και άτομα που σκέφτονται να την επισκεφτούν. Είμαστε πολύ περήφανοι για τη σύνθεση του κοινού μας.

Τα hashtags που χρησιμοποιούμε είναι επιλεγμένα για locals & tourists και όχι για… likes 😉.

Γενικά, καλά τα likes αλλά δεν είναι μόνο αυτά το engagement. Είναι και άλλες ενέργειες όπως ο κόσμος που θα στείλει την ερώτηση του με μήνυμα, το share και το save της δημοσίευσης και πολλά, πολλά άλλα.

Newsletter: Ό,τι παίζει στην Καβάλα

Κάθε Παρασκευή μεσημέρι, οι 2000 συνδρομητές του newsletter μας λαμβάνουν ένα ενημερωτικό email με επιλεγμένες εκδηλώσεις του Π/Σ/Κ, νέα της Καβάλας και διαγωνισμούς εφόσον υπάρχουν.

Εγγραφείτε κι εσείς!

Μεγάλο μέρος των συνδρομητών (και μάλιστα των πιο ενεργών) έχει προέλθει από σχετική διαφημιστική καμπάνια σε Facebook & Instagram.

The TikTok Adventure: Coronaviral

Το τελευταίο διάστημα, το Citypedia.gr βρίσκεται και πειραματίζεται και στο TikTok, θέλοντας να αλληλεπιδράσει με ένα ακόμη πιο νεανικό κοινό που προσεγγίζεται δυσκολότερα σε άλλα κοινωνικά μέσα. Παρόλο που δοκιμαστικός, ο λογαριασμός έχει ήδη κατορθώσει να δημιουργήσει ένα “viral” video, εμπνευσμένο από το «Πάσχα του κορωνοϊού» (100000 προβολές, 10000 likes, 170 σχόλια).

    Back to top